Borgernes tid Valby Lokaludvalg august nyhed

Mød dit lokaludvalg tirsdag den 13. august

Tirsdag den 13. august mødes vi igen i Valby Kulturhus til vores faste, månedlige møde. De første tyve minutter af mødet er Borgernes Tid, hvor ordet er frit, hvis du har noget på hjerte.

På vores faste møder behandler vi lokale sager, tager beslutninger om høringssvar, uddeler penge til lokale projekter fra Lokalpuljen, arrangerer begivenheder og meget mere.

Tre høringssvar, planlægning af Valby Kulturdage, optakt til budgetforhandlinger og meget mere

På lokaludvalgets første møde efter sommerferien skal vi b.la. behandle:

Og meget meget mere!

Den endelig dagsorden bliver offentliggjort på København Kommunes hjemmeside i løbet af torsdag den 8. august:

De første tyve minutter er dine

De første tyve minutter er afsat til dig: I borgernes tid fra kl. 18.30-18.50 kan du få ordet, f.eks. for at:

  • Fremlægge en sag for udvalget 
  • Kommentere et punkt på dagsordenen 
  • Fortælle om et projekt 
  • Uddybe en ansøgning til Lokalpuljen

Eller hvad du ellers har på hjerte om Valby og lokaludvalgets arbejde.

Du er også altid velkommen til at overvære mødet som tilhører – du har dog ikke taleret efter borgernes tid.

Hvis du vil have ordet skal du møde op kl. 18.30. Giv også gerne besked på forhånd på valbylokaludvalg@okf.kk.dk, hvis du regner med at komme.

Mødet afholdes i Valby Kulturhus på 5. sal fra kl. 18.30.

Hvad kan du bruge os til?

Lokaludvalgets 23 medlemmer har tæt kontakt til det lokale foreningsliv, et stærkt netværk i Valby, og så er medlemmerne ofte i direkte kontakt med politikerne i Borgerrepræsentationen og Københavns Kommunes forvaltninger.

Udvalget kan derfor komme med ideer til at arbejde videre med konkrete projekter, hjælpe dig til at finde samarbejdspartnere, eller tage lokale sager op i kommunen.

Læs meget mere om hvordan lokaludvalget er organiseret lige her:

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *