Ledig stilling lokaludvalget maj 2019

Er du vores nye puljemedarbejder?

Vil du arbejde med nærdemokrati og offentlig administration i Københavns bedste lokaludvalg? Så har vi måske stillingen til dig! Læs mere og send din ansøgning af sted senest 2. juni.

Vores puljemedarbejder Jon Oppfeldt-Jackson har efter års tro tjeneste i Valby fået nye udfordringer i Østerbro Lokaludvalg.

Derfor søger vi nu hans afløser.

Stillingen er en fast stilling på 37 timer – send din ansøgning af sted senest søndag den 2. juni!

Arbejd tæt med lokale ildsjæle

Lokaludvalgets sekretariat er et lille team på i alt fire medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen, og hjælper alle hinanden med at løse de opgaver, der opstår i dagligdagen.

Sammen understøtter vi de 23 frivillige + suppleanter i Valby Lokaludvalg og deres arbejde med Valbys udvikling indenfor flere områder.

Læs mere om lokaludvalgets arbejde her:

Dine arbejdsopgaver

Som pulje- og projektmedarbejder vil du indgå i sekretariatet, og samtidig arbejde tæt sammen med underudvalgene Et Helt Liv og Puljeudvalget, der består af medlemmer af lokaludvalget.

Dine arbejdsopgaver bliver at:

  • Understøtte udvalget “Et Helt Liv, der arbejder med børn, unge, ældre, sociale forhold og integration
  • Understøtte lokaludvalgets projekter, der kan være lige fra et borgermøde eller anden borgerdialog til afholdelse af events som Valby Kulturdage
  • Administrere lokaludvalgets to puljer, Lokalpuljen og Kulturdagepuljen, herunder at have dialog med ansøgere og forberede indstillinger til Puljeudvalget
  • Understøtte det strategiske arbejde med puljemidlerne
  • Øvrige administrative og praktiske opgaver

Vi søger en akademisk medarbejder til den faste stilling på 37 timer om ugen. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.

Læs mere om hvilke kompetencer vi eftersøger, og send din ansøgning af sted senest den 2. juni:

0 svar

Skriv en kommentar

Vil du deltage i diskussionen?
Du er velkommen til at deltage her!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *